חברת טיקטימס פועלת כספק משני לאירועי הספורט והמוזיקה בעולם · המחירים עלולים להיות גבוהים מהמחיר הנקוב בכרטיס
באתר תוכלו לרכוש את הכרטיסים באמצעות רכישה מאובטחת עם כרטיס אשראי. בנוסף ניתן לבצע הזמנה טלפונית, העברה בנקאית ומזומן מול המוקד הטלפוני שלנו.
כרטיסים דיגיטליים – ישלחו לדואר האלקטרוני (אימייל) של הלקוח.
כרטיסי מנוי/ נייר– ישלחו אל מלון הלקוח באמצעות שליח, או יימסרו בסמוך למיקום האירוע.
כמובן! במידה ואירוע בוטל (לא נדחה, אלא בוטל סופית והודעה רשמית יצאה ממארגני האירוע) – תקבלו את כל הכסף בחזרה.
במידה והאירוע נדחה , הכרטיס למועד החדש ישלח מעודכן לאירוע ויהיה בבעלותכם ללא אפשרות לביטול.
בעת אישור ההזמנה על ידינו, אנחנו פונים מייד לספקים ורוכשים את הכרטיסים עבור הזמנתך, ללא אפשרות לשינוי או ביטול ההזמנה מהצד שלנו.
לכן לא ניתן לבטל/ לשנות הזמנה שכבר אושרה.
חשוב מאוד להיות בטוחים בהגעתכם לאירוע לפני הקנייה.
אנחנו כאן לעזור! במידה ותרצו לבטל/ לשנות את הכרטיס צרו איתנו קשר ונשמח לסייע במכירת הכרטיס לצד שלישי.
במקרה כזה, יש ליצור קשר עם צוות השירות שלנו בטלפון או ב-WhatsApp לצורך בדיקה פרטנית.
חשוב לדעת כי לא בכל מקרה ניתן לבצע שינוי, ולעיתים נדרש אישור מיוחד מהספקים.
נשתדל לסייע ככל האפשר, אך אין באפשרותנו להבטיח שהשינוי הרצוי יתבצע.
כמה דקות לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך אימייל שבקשת ההזמנה שלך נקלטה ואנחנו בודקים אותה- זהו עדיין לא אישור סופי של הזמנה.
נא לשים לב♥
ביצוע הזמנה באתר אינו מהווה אישור סופי של ההזמנה. יכול להיות מקרה בו הכרטיסים שהוזמנו באתר אינם זמינים עוד במחיר ו/או בכמות המצוינים בעת ביצוע ההזמנה. לאחר ביצוע הזמנה באתר הצוות שלנו מוודא אם אכן הכרטיסים זמינים במחיר/ כמות/ מיקום הזמנה תיחשב כמאושרת רק לאחר שהתקבל התשלום וקבלת אישור סופי בכתב על ידי החברה.
אישור הזמנה בדרך כלל נשלח כמה שעות אחרי ביצוע ההזמנה, או ביום העסקים הבא.
אישור הזמנה מכיל מידע חיוני והנחיות חשובות – אנא הקפידו לקרוא אותן!!!
אם לא קיבלתם אישור בתוך פרק זמן סביר ולכל שאלה אחרת – אנא פנו למוקד שירות הלקוחות שלנו.
אנו מתחייבים על ישיבה על בסיס זוגות. ישיבה צמודה של 3 אנשים ומעלה תתאפשר רק בתיאום ואישור מול מוקד השירות הטלפוני.
אנו עושים את מירב המאמצים כדי להעניק ללקוחותינו חוויית צפייה איכותית ככל האפשר, ולספק כרטיסים במיקומים טובים בתוך הקטגוריה שנבחרה.
עם זאת, חשוב להבהיר כי אין באפשרותנו להתחייב למיקום מושבים מדויק – הכרטיסים יכולים להיות בכל בלוק, שורה או מושב בתוך גבולות הקטגוריה הכללית, בהתאם לזמינות בעת ההזמנה.
בנוסף, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשדרג את מיקום הכרטיסים ללא תשלום נוסף, בכפוף לשיקולים פנימיים וזמינות.
נדגיש כי המפות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן משקפות בהכרח את פריסת המושבים המדויקת באצטדיון/ אולם בפועל. ייתכנו פערים בין המפה לבין המבנה הפיזי של האצטדיון/ אולם, מיקום הבמה/ המגרש או אזורי ישיבה מסוימים.
לא! תאריכי המשחקים יכולים להשתנות בהתאם להחלטת מארגני האירוע, יש לעקוב אחר שינויים מול מארגני האירוע.
מומלץ להגיע לפחות שעה לפני תחילת האירוע – כך יהיה לנו קל יותר לעזור אם תצטרכו עזרה.
חשוב לקרוא את ההנחיות הספציפיות לאירוע שלכם באישור ההזמנה שקיבלתם במייל.
יש להביא אתכם:
טלפון נייד ליצירת קשר איתנו במידת הצורך ולהצגת כרטיסים דיגיטליים, תעודה מזהה לכל משתתף, כרטיסים מודפסים אם יש כאלה.
100% הצלחה באספקת הכרטיסים.
100% אחריות על כל הזמנה
רקורד של מאות לקוחות מרוצים וסוכנויות תיירות/ כרטיסים רבות בישראל שרוכשות כרטיסים לאירועים דרכנו.
100% אחריות על הכרטיסים המסופקים – תהיו בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש.
שירות לקוחות איכותי ואדיב !
איך יוצרים אתכם קשר אם יש בעיה?
שירות הלקוחות הטלפוני שלנו זמין עבורכם, עם צוות איכותי ואדיב, שמתחייב לעזור לכם בכל שאלה ובקשה, במספר: 055-985-9519
אנו חברת Ticket Teams מתמחים במכירת כרטיסים לאירועי ספורט והופעות של אמנים מובילים ברחבי העולם. החברה פועלת בשוק הכרטיסים העולמי ומציעה שירות נוח, ידידותי וזמין עבור כל הלקוחות, מחירים נוחים והכי חשוב – אמינות וליווי אישי לכל הדרך.